مسمار

هنوز از زخم مسمار خون جاری است...

مسمار

هنوز از زخم مسمار خون جاری است...

مسمار
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۵ مطلب در فروردين ۱۳۸۹ ثبت شده است


گل نرگس گلی است که فقط با او بهار می‌شود و با او فقط بهار می‌شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۸۹ ، ۰۲:۴۳
محمد علی
به دلیل رهایی از استکبار رو به فزونی گوگل حرکت به سمت اصلاح الگوی استفاده از اینترنت یکی دیگر از سرویس‌های اعتیاد آور گوگل به نام گودر را طلاق دادم تا تنها وابستگی‌ام به استعمار کثیف گوگل، پست الکترونیکی باشد که ان شاءالله راه مناسبی برای آن پیدا کنم.

به همه‌ی دوستان عزیزم توصیه می‌کنم از گوگل فاصله بگیرند و ان شاءالله دلایلش را در فرصتی دیگر به تفصیل بیان خواهم کرد.

لکن آن دوستانی که لطف داشتند و مطالب اشتراکی ما را follow می‌کردند می‌توانند با افزودن این لینک در هر خوراک‌خوانی از جمله گودر از مطالب اشتراکی بنده ‌آگاه شوند و البته کماکان بنده با ابزاری دیگر مطالب اشتراکی دوستان را دنبال می‌کنم.

به امید اینترنت بدون گوگل!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۸۹ ، ۱۱:۲۹
محمد علی
در عجبم از آن جماعت که آرمانشان «سکولاریسم» است و شعار جنبش اجتماعی‌شان «یا حسین» و «الله و اکبر(!)».
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۸۹ ، ۱۱:۲۲
محمد علی

در تعریف سخی آورده‌اند: «آن که هر چه سائل از او درخواست کند دریغ ندارد.»

و در مورد کریم آورده‌اند: «آن که حاجت را برآورده کند پیش از آن‌که از او درخواستی بشود.»

و کریم آن است که در عوض رد نکردن چراغ قرمز پاداش می‌دهد. اگر تخلفی بشود شرایطی مهیا می‌کند تا متخلف غافل به خود آید و منتظر فراری می‌ماند تا نیت بازگشت کند و او را برگرداند.

پ.ن: مردی خدمت رسول الله-صل الله علیه و اله و سلم- رسید و عرضه داشت آیا در روز قیامت خداوند به حساب ما رسیدگی می‌کند؟ فرمود بلی. دوباره پرسید آیا خود خداوند به حساب ما رسیدگی می‌کند؟ فرمود بلی. و چند بار این سوال را پرسید. درنهایت لبخندی زد و گفت:
«کریم اذا قدر عفی»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ فروردين ۸۹ ، ۰۹:۲۲
محمد علی

امسال هم مانند سال پیش این توفیق را داشتم نخستین عید دیدنی‌ام تجدید پیمان با امام و شهدا باشد. حس خوبی است در روزهای نخست سال با امام و شهدا بودن و شاید از آن خوش‌تر این است که ببنی بسیارند کساتی که در این احساس خوش با تو شریکند. پنجه در غرفه‌های ضریح امام امّت بیندازی و بگویی اماما! من فرزند آن‌هایم که گفتی در کوچه‌ها خاک‌بازی می‌کنند. ما با این‌که تو را ندیدیم هل من ناصرت را پاسخ دادیم و فرزندت را رها نکردیم. شکایت کنی از آنها که نان و نمک او را خوردند و نمک‌دان شکستند. آنها که به واسطه پیوندهای نسبی و چند رو همراهی با تو نام تو آرمان‌هایت را مصادره کردند سعی کردند آنچه در قلب امت اسلام حک شده محو کنند. حاشا! امروز نام و آرمان‌های امام بسیار پررنگ‌تر در سینه‌ی نسل پنجم انقلاب حک شده و تلاش این خائننان آب در هاون کوبیدن است.

و عجب قطعه‌ای است این قطعه از بهشت فاطمه(س) که شهدا در آن آرمیده‌اند. چه در بهار و چه در پاییز حال و هوای بهاری دارد. انگار ته انگار که این جا قبرستان است. تنها چیزی که در آن دیده می‌شود زندگی است و بس. شهیدان زنده‌اند الله اکبر! همه جایش همان است جز آن قطعه که شهدای غریب فرزندان فاطمه آرمیده‌اند.

آرامگاه فرزندان مظلوم فاطمه

لطفی که شهرداری لیبرال و بورژوا در حق این‌ها کرد. باز آنها که پدر و مادرشان جایشان می‌دانستند از تعرض این جماعت مصون مانده بودند اما باز هم مظلومیت نصیب آنها شد که پدر و مادرشان سال‌ها چشم به در بودند که استخوانی، پلاکی و نشانی از آنها برسد و همان‌طور که گمنام جنگیدند و گمنام رفتند و گمنام ماندند و می‌مانند تا در روز موعود بپرسند از ما که با میراثشان چه کردیم؟

آرامگاه فرزندان مظلوم فاطمه ۲

پ.ن: این‌ شهرداری‌ای که صاف می‌کند قبور شهدا و کنار آنها درختان مینیاتوری می‌کارد و ژیگول‌ می‌کند برای ما قبور عزیزانمان را تا به خیال خودش برای مرده‌ها(!!!) کاری بکند همان است که املاک مردم را بدون پرداخت حق و حقوقشان صاف می‌کند تا خیابان و بزرگ‌راه بکشد و شهر را ژیگول کند به آن امید که برای زنده‌ها(!!!!!) کاری کرده باشد!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ فروردين ۸۹ ، ۰۸:۵۰
محمد علی