مسمار

هنوز از زخم مسمار خون جاری است...

مسمار

هنوز از زخم مسمار خون جاری است...

مسمار
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۴ مطلب در خرداد ۱۳۸۹ ثبت شده است

پشت در مستراح دانشکده جدای از همه‌ی شعارها و فحاشی‌ها یک جمله‌ی بسیار جالب نوشته شده:

«هر بسیجی یک مزدور اسرائیل»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۸۹ ، ۱۰:۴۴
محمد علی
برای اینکه ما هم قطره‌ای از موج وبلاگی چهارده خرداد هشتاد و نه باشیم مطلبی که پس از نه دی گذاشتم را دوباره مرور می‌کنم:

و این خمینی است که می‌ماند....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۸۹ ، ۱۶:۲۵
محمد علی
چندان قصد نوشتن نداشتم لکن دیدن چند باره‌ی شعار احمقانه‌ی «مرگ بر بد حجاب» روی دیوارهای شهر آنقدر خاطرم را آزرد که طاقت نیاودم و دست به صفحه کلید شدم.
فقط یک سوال: آیا عدم رعایت یک حکم دین و حتی ارتکاب گناهی کبیره این حق را به ما می‌دهد که در مورد دیگران این طور صحبت کنیم؟
شاید روزی که مقاله حسین قدیانی را می‌خواندم آن را ناشی از توهمات وی دانستم ولی کاملا معتقدم که پس پیروزی امت بر دشمنان طی فتنه‌های ۸۸، دشمن به وضوح به دنبال ایجاد التهاب در جامعه است و مطمئنا از حساسیت قضیه‌ی حجاب صرف نظر نخواهد کرد. من دیدم بانوانی که تمثال مبارک مولای ما را در نهم دی بر دست گرفته بودند. گرچه ظاهرشان خلاف فتوای امام ما بود لکن در خط مقدم جبهه‌ی انقلاب و ولایت فقیه ظاهر شده بودند.
امروز دشمن در پی تباهی جبهه‌ی سربازان ولایت است و مع الاسف دوستان جاهل باز هم ابزاری در خدمت دشمن شده‌اند.

پ.ن: بنده نه قصد ریشه‌یابی معضل بدحجابی را دارم، نه نقد روش برخورد با آن و از آن تیپ‌های روشن فکر مآبم که ماستمال کنم کار خلاف شرع افراد جبهه‌ی خودی را. فقط خوف از مساله‌ای مهم دارم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۸۹ ، ۲۲:۲۸
محمد علی
چند روزی است فیلمی روی پرده سینما رفته که در قسمتی از آن هنرپیشه اول فیلم ادای رئیس جمهور را در می آورد و با مسخره کردن او موجبات نشاط مخاطب را فراهم می آورد و برای جذب بینند روزی چند بار با این قسمت از فیلم در تلویزیون تبلیغ می کند.

فارغ از درستی یا نادرستی این کار، این سوال برایم مطرح است که اگر این رفتار در برابر مدیر درجه دو دولت مدعیان آزادی در ایران صورت می گرفت، آنها چه می کردند؟

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۸۹ ، ۱۰:۳۳
محمد علی