مسمار

هنوز از زخم مسمار خون جاری است...

مسمار

هنوز از زخم مسمار خون جاری است...

مسمار
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۸۹، ۰۸:۵۰ ق.ظ

۰

عیددیدنی نخست سال نو

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۸۹، ۰۸:۵۰ ق.ظ

امسال هم مانند سال پیش این توفیق را داشتم نخستین عید دیدنی‌ام تجدید پیمان با امام و شهدا باشد. حس خوبی است در روزهای نخست سال با امام و شهدا بودن و شاید از آن خوش‌تر این است که ببنی بسیارند کساتی که در این احساس خوش با تو شریکند. پنجه در غرفه‌های ضریح امام امّت بیندازی و بگویی اماما! من فرزند آن‌هایم که گفتی در کوچه‌ها خاک‌بازی می‌کنند. ما با این‌که تو را ندیدیم هل من ناصرت را پاسخ دادیم و فرزندت را رها نکردیم. شکایت کنی از آنها که نان و نمک او را خوردند و نمک‌دان شکستند. آنها که به واسطه پیوندهای نسبی و چند رو همراهی با تو نام تو آرمان‌هایت را مصادره کردند سعی کردند آنچه در قلب امت اسلام حک شده محو کنند. حاشا! امروز نام و آرمان‌های امام بسیار پررنگ‌تر در سینه‌ی نسل پنجم انقلاب حک شده و تلاش این خائننان آب در هاون کوبیدن است.

و عجب قطعه‌ای است این قطعه از بهشت فاطمه(س) که شهدا در آن آرمیده‌اند. چه در بهار و چه در پاییز حال و هوای بهاری دارد. انگار ته انگار که این جا قبرستان است. تنها چیزی که در آن دیده می‌شود زندگی است و بس. شهیدان زنده‌اند الله اکبر! همه جایش همان است جز آن قطعه که شهدای غریب فرزندان فاطمه آرمیده‌اند.

آرامگاه فرزندان مظلوم فاطمه

لطفی که شهرداری لیبرال و بورژوا در حق این‌ها کرد. باز آنها که پدر و مادرشان جایشان می‌دانستند از تعرض این جماعت مصون مانده بودند اما باز هم مظلومیت نصیب آنها شد که پدر و مادرشان سال‌ها چشم به در بودند که استخوانی، پلاکی و نشانی از آنها برسد و همان‌طور که گمنام جنگیدند و گمنام رفتند و گمنام ماندند و می‌مانند تا در روز موعود بپرسند از ما که با میراثشان چه کردیم؟

آرامگاه فرزندان مظلوم فاطمه ۲

پ.ن: این‌ شهرداری‌ای که صاف می‌کند قبور شهدا و کنار آنها درختان مینیاتوری می‌کارد و ژیگول‌ می‌کند برای ما قبور عزیزانمان را تا به خیال خودش برای مرده‌ها(!!!) کاری بکند همان است که املاک مردم را بدون پرداخت حق و حقوقشان صاف می‌کند تا خیابان و بزرگ‌راه بکشد و شهر را ژیگول کند به آن امید که برای زنده‌ها(!!!!!) کاری کرده باشد!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۰۶
محمد علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی