مسمار

هنوز از زخم مسمار خون جاری است...

مسمار

هنوز از زخم مسمار خون جاری است...

مسمار
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۸۹، ۰۱:۰۷ ب.ظ

۱

احیای شب ۲۱ام در جوار آیت الله خوشوقت

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۸۹، ۰۱:۰۷ ب.ظ

شب ۲۱ رمضان مراسم احیاء را در جوار آیت الله خوشوقت -حفظه الله- بودیم. فرمایشاتی داشتند که حیفم آمد نقلشان نکنم. اینهایی که عرض می‌شود نقل به مضمون است و البته تمام تلاشم رو کرده‌ام مطابقت کند با فرمایشات ایشان.
خداوند متعال برخی انسان‌ها را خود تربیت کرد و برای ما الگو قرار داد. اما مردم به این الگوها توجه نکردند و از بی‌دین‌ها و لامذهب‌های غربی پیروی کردند. انسان‌ها از آنچه که خداوند متعال خواست پیروی نکردند خواسته‌ی دلشان را پیروی کردند. و این همه گناه و بی‌بند و باری و فساد که امروز مشاهده می‌کنیم ناشی از همین است.
این فساد و اوضاع اجتماعی‌ای که مشاهده می‌کنیم از علائم قطعی ظهور است.
مراقب خود باشید! شیطان این‌هایی که گرفتار فرهنگ غرب و فساد شده‌اند را فریفته‌است. حالا نوبت شما است. حالا می‌آید سراغ شما. از اول هم به شما نمی‌گوید دینتان را کنار بگذارید. اول حجاب را می‌گیرد، بعد نماز و روزه و در انتها اعتقاد شما را می‌گیرد.
سنت الهی است که وقتی جامعه‌ای گرفتار گناه شد، بر آنها بلا نازل کند. خداوند بر مردم بلا نازل می‌کند تا حواسشان جمع شود. تا به خود بیایند. خدا کند که قبل از این‌که خداوند بر ما بلا نازل کند ما به خودمان بیاییم و خودمان را اصلاح کنیم.
خداوند وقتی فساد زیاد بشود از روی رحتمش بلا می‌فرستد که مردم برگردند. خدا کند قبل از ابتلاء به بلاء ما خودمان را اصلاح کنیم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۱۱

نظرات  (۱)

۱۲ شهریور ۸۹ ، ۱۷:۲۶ پایگاه خبری و تحلیلی حفا نیوز
سلام
بر آن شدیم طبق فرموده امام رحمـت الله علیه، نام این رژیم منفور را نیز از صحنه سایبر حذف کنیم و این میسر نمی شود بجز اینکه وبلاگنویسان مسلمان و رسانه های سایبر و حتی رسانه های گروهی از جمله صدا و سیما و تمام نشریه های کشور، دست در دست هم بدهند و به جای کلمه منفور " ا س ر ا ء ی ل ", همان رژیم صهیونیسم و یا رژیم اشغالگر قدس را بکار ببرند
لطفا کد زیر را در قسمت ویرایش قالب، بعد از اولین کد و یا قبل از آخرین کد قالب کپی کنید و بعنوان بنر جهت امضا تومار در وب خود قرار دهید و ما را در این راه یاری کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی